trimas2x!!xie2!!tq2~

ola!! tengkayu eh.sebab sudi bukak blog nieh!walopon ta lah sehebat blog korang!so harap korang suka lewr!!

Thursday 7 March 2013

saya gembira :'(

rindu :( .
aku mintak maaf selama ni mungkin la aku ada buat silap.
bila pikir2 balik. menyesal pulak jadi orang yang banyak mulut.
menyesal kenal dengan semua orang.
menyesal! menyesal!!!!
banyak doe masalah yang muncul kat sini.
kalau dekat sana sekurang2nya ada ayah,
tp kat sini aku terpaksa menipu. tahan sendiri.
ayah aku kol. aku tahu dia susah hati.
aku tahulah suara ayah aku bila dia menipu.
mana pandai ..AHAHAHA.
dia tipu aku.
aku tahu mesti ada mslah famili..
macam ni aku nak mengadu dekat dia?
jangan harap!
aku da xde sape2 y boleh aku luahkan.
aku nak balik! itu yang ada dalam kepala otak aku.
aku nak ayah! ayah! ayah! ayah!
diorang buli aku. :(
semua orang semua!!!
samada behenti. atau teruskan.

ya allah buntunya....




No comments:

Post a Comment