trimas2x!!xie2!!tq2~

ola!! tengkayu eh.sebab sudi bukak blog nieh!walopon ta lah sehebat blog korang!so harap korang suka lewr!!

Friday 29 July 2011

2 MINGGU MENARI!!

KLAS 2 MINGGU NI.MCM2 KENA TAHAN KO TAO~
sakit kot!kaki aku da berparut bebagai bukan peta malaysia jdi  dunia dah ha jadi.saket kot melecet!! lega p dah lepas habes tarian inang renek.blajax hat lain~ok tp tensen cket.bkan tensen kena mara tp tensen ta leh buad~heh!hilang tajuk teruih.dok ligan bljax muzik aleh2 kena menari.mao ta heran!bergoleh.terkinja2.bepusng2x~ hah!klaz aku??tedia tergendala...piano oh piano asal la ko susah sgat!haiz~

kak adah! abg belalang ! tere kot dorang ni kekuda sampai sejam.aku??setengah jam meleleh ayax mata kot bukan kekuda angkat tngan jep~hahaha klaka kan?kesah!aku sket kot~ ok kak adah penari swatari mmg hebad kot kad malaysia ni.tmbah2 si belalang tuh!kereografer terbaik kowt kat malaysia.hahaha.korang klo tgok dia menari terngnga! so kami bertuah..hahah.hebad2x!bertuah dpat blaja.sape blalang?? ala penah tgok ta mari menari.dia juri lam tu ta silap.dia la.heheh.


hari ni dorang last!so meleleh la ayax mata mseng2!hehe gedik p sat!lepas ni xde da kena penampa.bling barang.tengking.maki hamun.tp sedih kot.dulu mase ade mcm nak soh blik cpat.tp dah syok menari ni mcm ta nak soh blik.mcm nak soh aja smpai bole.aku menari?? ta la bole tp aku usha sbb aku suka bdang psmbahan ni~ta kira la muzik ke ,teater ke ape ke.aku mnat!!heheh.sebb tu aku ta smbung blaja.hehe.

tapi tak pe lepas raya ni dorang nak dtang blik~ so bersedia part 2 adengan meleleh! berbaldi2 kot ayax mata kali ni~ sabo nak pandai.tahan nak pandai.kan?hehehe

No comments:

Post a Comment