trimas2x!!xie2!!tq2~

ola!! tengkayu eh.sebab sudi bukak blog nieh!walopon ta lah sehebat blog korang!so harap korang suka lewr!!

Monday 22 August 2011

BELI MAKANAN TIME POSA

HAHA.MESTI  hampa akn ckap.teruknya budak ni?so?.. aku ta leh posa lah... dan msti hamp kan ckap..hwat ta blik mkan dirumah? umah aku ta da sapa masak... mesti hampa kan ckap..hwat ta msak sendiri... aku keja la..

meh aku cerita.sebenarnya aku malu nak p beli..hahah... 2 kali aku buad aku rasa nak taobat!haha bukan apa takud masuk van jenazah.uzur ta uzur angkud ttp angkud!hahaha


weh!fez time kod klua bli nasik time posa..plastik hitam jep klua.hahaha.masing2 klua buad muka derk ja.td da la hujan lebat siap guruh bonus kilat sekali.aku terpikir klo lah kilat tu panah.mampos aku sbb subahat ngan depa.walopon aku ta leh posa..aku asa besalah doe!hahah.mcm la bbaek sgat~mcm lam pala otak aku td~esok ta nak bli.baik aku msak bwak bekal mnjamin keslmatan!hahahah....

No comments:

Post a Comment