trimas2x!!xie2!!tq2~

ola!! tengkayu eh.sebab sudi bukak blog nieh!walopon ta lah sehebat blog korang!so harap korang suka lewr!!

Friday 1 July 2011

 shima..cantekkan dia...muka melayu habes!! kwan tmpay keja.kenapa kami pakai baju ni..sebab ada lakonan..... pantondra mahsuri~aku milah dia minah.so jadi lah milah minah!!!
 haha!feztime buad show kat hotel aku main caklempong!sebelum ni aku main kat tempat keja jah!!ummmm!ketax kot!
 aku ngan kak ayu b4 pakai natang kat atas pala!ambil gmba dulu..chilll~ :)
 kembang ja kan aku!menci da gemuk!baru je masuk keja da macam bola!!haiyak!ni masa nak sambut ape tah.pastu kena main kawen2!ha ni la pngantin dia!
yang ni show sultan xsmpai 10 minit!!tp lumayan!ish ish!memang la sultan!!!tp aku leh lupa angkat sempah buad derk jerk.sultan tu tgok aku pon derk je.aku asa mao bole dia nak hetak kepala aku kah kah kha.smpai blurr ketahap tu ha!

No comments:

Post a Comment