trimas2x!!xie2!!tq2~

ola!! tengkayu eh.sebab sudi bukak blog nieh!walopon ta lah sehebat blog korang!so harap korang suka lewr!!

Saturday 6 August 2011

budaya perli memerli

eh!aku guna duet kao ke kaler rambot aku??poyo jep!perli2 ap?nak mintak kaki..rambut aku.aku punya pasal lah nak kaler ape pon.sibok asal???bongok ah.ta suka diam.aku punya hal okeh!! kuah gulai tumpah ateh pala.sengal jep nak melawak.... berkarat lah ape lah.. lah!!xpaham lol aku~~

ewah2x~bnyak subang kao?? nati tebuk bek penuh tlinga..ta cukup lagi tu??ha?? aku kacau saket kao ke ape??suka ati oh~mmg la aku ta la sesopan korang...tp hormat la aku oke~aku ta kacau pon klo korang buad jahat~ sebb aku rasa diri kao.kao ade hak.kao bole pk.mcm tu jgak aku...kan???so.pandai2 la adik bwak diri.. oke.~ aku bukan la menyokong GAGASAN BUDAK LIAR(GBL) tp aku buad ape aku nak buad.kan??..

aku bole kot org nak tego.tp bengang jep klo org perli2 ni!kenapa nak berpantun segala klo ko nak tego aku.hanya perlu nasihat~kan??aku ok!klo org tego.jnji ta memalukan aku depan org kan???umm!
aku sgat jrang kot nak marah2 org nak tarik2 muka...tpmklo aku jep y kaga hati korang n ta sampai hati buad korang kecik hati.so aku ta nak la mintak ape2 cuma aku mintak hormat aku.terima aku apa y aku ada..oke.jahat baek sesorang hnya dpat tao klo korang btoi menilai erti pershabatan.oke~so jgan menilai buku dri kulitnya oke..so aku ta kata la ponpuan y sopan jahat...dua2 sama.. masing2 ada kelebihan!

tak pelu kot ikut ckap org lain klo kita terpaksa.jgan hipokrit konkrit sgat! masing2 ade klemahn.dan itu klmahan aku k.!hehehe~

No comments:

Post a Comment