trimas2x!!xie2!!tq2~

ola!! tengkayu eh.sebab sudi bukak blog nieh!walopon ta lah sehebat blog korang!so harap korang suka lewr!!

Sunday 31 July 2011

sad

damn!!!he hav a girlfwen~ T.T
SUDAH LA.MLAS LAH....
baek aku diam..
senang..
hancur babe~ zzzzzzzzzrr!
shiiiaaaaaaaaal
jep aku~
bongok ah..
ini pesanan aku yad denga bebetoi~
aku ta nak ko hadap lagi apa pasal dia paham???
bkan aku soh ko benci dia..
but aku soh kau bencikan perasaan ko.
kan kau da biasakan menipu diri ko sendiri.ni la akibatnya
padan muka...
kau hadap sekali lagi~
kau kuad kan aku percaya... ak sgat2 percya kau...
jagn sedeh2 keh~ caiyok =)
 
tp kenapa lain??
org lain aku bole jep lupa mcm tu jep.
tp kenpa ta ko..
teruk kot~
zzzzzzzzzzzrr!
aku asa kenal ko ta la lame.. ta sampai sehari.
aku da asa mcam org bodoh~
 create lagu bebagai pasal ko
bebal kan aku??
aku benci ahhh~ 

=) penawar paling mujarab~
xpe.... dugaan yad oi~

No comments:

Post a Comment