trimas2x!!xie2!!tq2~

ola!! tengkayu eh.sebab sudi bukak blog nieh!walopon ta lah sehebat blog korang!so harap korang suka lewr!!

Monday 11 July 2011

rindu mak!!!!

aku ngan mak??? kitorang ta la rapat.. sbb aku ank ayah!.. tp kan skang ak rindu mak aku.. ak nak dia aja aku mcm mna nak jadi pon ta degil...lemah lembut.. klaka kan???.. aku benci abg tiri .. diorang bley bia mak aku cm tu... xpe ok ta kisah, klo aku ta berckap ngan korang nati.jgan ty pasal apa.ok.

bila mak aku da tak de.mcm2 org buad kat aku...walopon kami ta rapat.. tp aku still luah prasaan aku kat mak aku.skang??ayah.. xkan kot.ayah lain.dia ta paham isi hati ponpuan... sng2 je org kutuk aku.org buad mcm2. tengking! sedeh seyh! aku buad derk.tp ramai y ckap aku kuad,tp ta aku lemah..org maki aku tahan.. aku ta nak mngis depan org... sbb aku nak aja diri aku kuad..

klo aku blik dr keje msti org tego.aku mcm mak aku..zzzzzzzzz! sedeh kot.klo mak aku ada.msti dia suka aku keja lam bdang ni.aku dpat asa.aku rindu mak. aku nak peluk mak!!! aku nak jadi anak y rpat..bukan mcm dulu.tp benda tu da terlambat....

aku bodoh!ta dpat baca tnda2 hari terakhir mak aku.y???? sepatutnya aku dpat rasa.... tp sumpah aku ta nak dia tgok aku ngis pasal dia.aku ta snggup..

mak dulu kita mcm anjeng ngan kucin.. slalu gaduh.ayah kan jadi pengadil.. klaka kan?? mak yati rindu.... yati rndu nak gaduh ngan mak!sgat2.yati nak peluk mak.nak cium mak....... walopon yati nagis..mak xkan ade kat sini...... mak separuh mati yati hidup berdikari... yati rindu mak pnggil adik!! ayat last yati denga dari mulut mak...adik hg nak blik da ka?mak ty tiga kali.yati ckap ha.nati yati my plak.... aku dtang mak da ade kat ic..byak kot waya....... akhirnya mak aku ta de masa aku nak ambek spm!!sejak2 hari tu aku raji blaja... skang aku ok ngan ayah....syang sgat kot kat ayah.sampai adik2 aku jeles~aku ta kisah suatu hari nati klo aku terpaksa berkorban untuk ayah aku... :) sebab kehilangan mak bg aku pengalaman menghargai org y menyangi kita kan???

No comments:

Post a Comment