trimas2x!!xie2!!tq2~

ola!! tengkayu eh.sebab sudi bukak blog nieh!walopon ta lah sehebat blog korang!so harap korang suka lewr!!

Thursday 30 June 2011

grrrrrrrrrrrrht!

cerita kemarin:piano klaz!kenapa la aku buleh blurr!! beda senang je kot!xkan y tu pon tak leh nak pick up!come on la yad!where r u???why u can't do dad!!! korng nak tao sebab ape?sebab aku ta suka org paksa benda aku xleh buad..bg aku ruang bernafas.lepas tu baru la bley continue buat blik..bukan nak sala miz jean..tp aku sendiri y masalah...menitik kot ayer mata aku...fez time oh!dah la sebal ngan dirik sendiri..niat dihati xpe la lepas klaz ni membe aku ajx g karok.memang waktu tu aku nak cencel je la.tp ingatkan blik.membe aku dah nak blah dr langkawi sebb dia still study.aku gagah jugak g sane.. bla bla bla. da sampai kat tmpat karok.aku g top up jap!ting2x msg masuk... men: yad... aku kol yus td tak dpat..so aku ase xpayah ah g...  korang rase lah kan!aku patut ta bunuh diorang tu??da la aku tercegat kat situ setengah jam.. ok!aku gagah jugak masuk bilik karok.aku karok sorang2 senang!lepas tu membe aku kol??faz:hg kat mana??karok ke??bilik 6be barapa??
aku:ha..ye la karok.sorang2 meh la join!bilik 6be 2!fuhh!! nasib ade org tman.tp hati aku ta tenteram geram,marah sedeh!semua ada..ntah la.tekanan betul.kerja, duet, blaja ,mslah pribadi semua bercampor! dengan itu aku beranikan diri!!g tindik lagi dua subang kat tlinga aku jdi la empat!ceh ingat saket ta pon! blik2x umah ingatkan da ok.rupanya lagi teruk!than aku msg membe aku syah!g cenang!habes ceta..esoknya aku ta  g keja!skit pala lenguh kai suma ada!no mud!aku ta nak membe aku nmpak muka bongok aku!bia lah sehari aku ta g~ok je kot!nak marah aku..lantak lah!jnji aku ta nangis tmpat keja sudah!

No comments:

Post a Comment