trimas2x!!xie2!!tq2~

ola!! tengkayu eh.sebab sudi bukak blog nieh!walopon ta lah sehebat blog korang!so harap korang suka lewr!!

Friday 1 March 2013

kau yang sesat

kesian bodoh tengok kau...
kau terlalu pikir kesempurnaan sehingga kau abaikan keseluruhan.
kesian...
pegang..
kita manusia,kita berdunia,INGAT jgan gunakan org untuk kepentingan diri.
kau kata aku terpesong menjadi gadis yang kau inginkan.
kau berlumba mendapat kesempurnaan itu. 
sedangkan hari ni  kau tak bahagia. :?
ingat x?... 
orang lain hanya salahkan aku.
mereka dia kau semua??
yang nampak salah aku...
pandai kau bodoh olah cerita kau.
sebab aku sayang kau.
aku tunduk aku ikut!!!
y merana aku. yang sakit aku! dan y bodoh tetap aku.
sampai satu hari aku dah mula fade up!
aku biar kau pergi... jauh dan jauh
sehingga aku dah tak peduli.
sehingga kau lali
lali dengan kekejaman dunia.
aku gembira sekarang.. 



No comments:

Post a Comment