trimas2x!!xie2!!tq2~

ola!! tengkayu eh.sebab sudi bukak blog nieh!walopon ta lah sehebat blog korang!so harap korang suka lewr!!

Saturday 23 March 2013

hati lelaki

aku anak tunggal perempuan... y lain semuanya  lelaki. kadang2 sunyi tu buat aku merana, cara hidup sudah tentu seperti mereka. beri aku ruang untuk membetulkan cara hidup aku. :(  dulu aku mempersoalkan. mengapa aku berbeza? aku tercari2 identiti aku sendiri. aku menyesuaikan bila aku bersekolah.. oleh sebab2 tertentu aku jadi seorang yang pendiam dan  pendendam.... aku rapat dengan ayah. aku bercakap mana ada lembut mcm perempuan lain,salah aku? no! sebab itu cara aku.
     kadang2 aku kekok bila hidup berfamili.sejak mak aku meninggal ,rumah aku bkn lagi rumah bekeluarga.
rumah  aku tiada nakhoda yang memberi peraturan dan arahan.  masing2 dengan kehidupan sendiri.bangun aku makn pakai aku? aku terpaksa berdikari memilih sendiri. sebelum tu mak aku yang buatkan. ayah?? mana la dia tahu. dia ada beli tp biasalah lelaki mana la tahu pilih baju,kadang2 gelak sorang2 bila dia pilih baju.klaka gila. tp nak ambik hati atau dengan lebih tepat menghargaii aku pakai jelah. walaupon kadg2 kena gelak ngan membe2 aku.
     cakap pasai baju. teringat baju form6 y dikatakan kain buruk oleh membe aku! aduhhh sadis! eh eh! tekelua tajuk. masuk balik! ye lelaki. kalau korang perasaan mereka tak suka luah perasaan atau melayan perasaan. padahal hati mereka berduri2. kau xdapat cam punya diorag tengah sedih! derang xkan amik port benda remeh temeh! xsuka dikonkong. pesepah! mcm2 lah! haih! Kadang2 membe2 aku ckap aku xde perasaan. ADALA... cuma mungkin cara aku tunjuk sayang aku bukan mcm membe perempuan yang lain.
sebab abg2 aku bukan mcm tu.. serius aku manja. walaupon agak kelaka bunyinya tp itulah aku. geli pon ada ahahahhahaha!!! sebab tu bila jauh ngan ayah aku sadis sikit. nak tao tak hidup ngan lelaki mcm hidup didalam kem tentera. hati kena kuat,tabah sikit. mereka akan layan kau  sama mcm lelaki2 lain! serius! aku menangis sebab demam pon kena marah! ahahahha!!! ayah je yang slalu back up~ adeiii. tp diorang baik! cuma mungkin derang lelaki. paham2 je la... ahahahha.! lagi pon aku ni xbole nak sakit sikit. semua cari ayah.smpai derang naik meluat!! ok lah eden ada shooting besok! extra.tlong budak2 PETA kat aswara ni. mcm malas tp da janji! sabau je la~

No comments:

Post a Comment